080709 - O N S D A G K V Ä L L

Ja då vare kväll igen då, dagen har gått rätt fort endå fast man inte gjort något speciellt..
Camilla kom förbi vid halv 4 och hälsa på ett tag..
Sen blev de ner till centrum med älsklingen till kvart i 5 och träffa svärmor..
Så nu har hjärtat mitt fått nya dojor av mor sin.. Men jag skulle inte köpt dom åt han tyckte dom var dyra men men.. :P

Sitter och väntar på han nu, han är ute med Mumrik och går och testar nya skorna..
Vi ska ner till garaget sen, jag ska städa bilen och han ska fixa med moppen så den blir klar så vi kan sälja den..

Imårn äre jobb igen.. Börjar 6.45 och slutar 12.15 så de är en skön dag :)
Sen blire ev. att åka in till stan och möta älsklingen och titta på en lägenhet..
De är en 2:a på brynäs på nedre botten med altan ;D
Så jag hoppas den är skapligt fin, så man får flytta ifrån Skutskär :)
Kommer ju närmre alla mina G O D A vänner inne i stan då oxå :P

Aja, nu ska ja dra mig vidare :P

Ha en bra kväll...


//emma




Såhär ser planlösningen ut på lägenheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0