080709 - O N S D A G




Fasiken
, nu har de gått tre veckor igen sen jag skrev sist..!!!
Att jag aldrig kan fixa till detta.. Men har iaf lite saker att skylla på, eller iaf en sak som är rätt viktigt i detta sammanhang..
Vår data har fått hur mycket virus som helst på sig.. Man kunde knappt gå ut på internet för att de bara ploppa upp nya varningsfönster hela tiden..
Så just nu har ja brorsans bärbara data hemma.. Mycket skönt med en bärbar :)
F*n att vi sålde våran nyss, men men sånt är livet...

Ja klockan är inte så mycket än, uppe nu fast jag är ledig idag..
Har väckt Mange och vart ut med hundarna..
Ligger i sängen nu och ska sova ett tag till strax tror jag ;P

Sen ska ja upp och städa i lägenheten, I G E N ..
Tycker jag inte gör annat än städar.. Städer nästan varje dag nu men jag orkade inte igår så nu var de två dagar sen sist och de syns...

Sen i eftermiddag så kommer svärmor och hämtar mig för vi ska in till stan och möta Mange för att sen åka och köpa skor åt han.. Han behöver verkligen nya skor ;P

Aja, ska slappa lite nu ja och passa på medans jag är ledig :P

Återkommer senare :)

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0