081230 - T i S D A G




En
dag kvar på detta år..
Tänk vad ett år kan gå fort.. Det är inte så himla mycket man hinner göra på ett år endå, tycke jag iaf :P

Imårn så är det inte bara nyårsafton utan min och Manges 1års dag.. :)
Känns som man vart tillsammans i en evighet, men de är bara ett år..
För just oss har det väl hänt rätt mycket på ett år, vi har gått igenom mycket..
Haft det lite svårt med förhållandet, bättre på det och fick då det lilla nya problemet, men de löste vi ganska fort tycker jag..
Det lilla problemet som är världens bästa problem nu (fast är inge problem länge) kommer snart :D

Veckan efter att jag fyllt år, så har jag gått halva tiden.. Och denna halva tiden har gått J Ä T T E snabbt så nästa halva går väl lika fort hoppas jag..
Vill att den ska komma nu, vill börja inreda och sånt :)

Var med Maria härom dagen i Valbo och hitta 2st jätte söta tavlor som jag köpte till lillen..
Nu är det inte långt kvar tills det är dax att åka på ultraljudet heller, 2 dgr efter min födelsedag - 14:e januari :)

Vill helst att det ska vara en flicka, eftersom det inte finns så många flickor, men en pojk går ju oxå bra..
Huvudsaken att det är friskt... Har iaf ett namn vardera vad de än blir :)

Nä nu ska jag börja fixa mig..
Har tvättastugan just nu och vid ett kommer Camilla, så då blir de en sväng på stan.. :)

Ha en bra dag :)

//emma


Här är tavlorna som jag köpt - hur söt  som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0