081203 - O N S D A G




Vart och S T O R handlat idag med mor min på Willys..
Sen var vi en sväng på Rusta innan vi hämta min bröder..
Drog hem till mig och fika..

Sedan så slog jag in lite julklappar oc börja med maten..
Efter maten så tog jag en tripp ner till stan och mötte Johanna, då vi gick runt lite och kika och sedan blev det en fika på Mingel och bar..
Det var mycket trevligt må jag säga :)

Åkte hem, då hade Erika kommit så hon och Mange satt och fika..
Tog då lite julmust med dom med :)

Och nu så ska Emma ta och hoppa i sängen och sova...
Är så himla trött...
Ska bara hänga upp tvätten först...

Natti natt...

//emma


0 8 D A G A R K V A R T I L L S M I C H I S K O M M E R H E M : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0