081202 - T I S D A G


Snart är du hemma med mig igen :)




Ja vad ska man skriva om denna dag...
Vart  i skolan idag på studiebesök på sjukhuset.. Var väl sisådär intressant må jag tycka..

Åkte hem sen till min prins.. :)
Klockan 13.00  så hade vi tid hos BM, det gick bra prata mest idag..

Sen gick vi på American Take away och käka, men ingen av oss gilla pizzan så värst må jag säga..
Snacka om att vara stans värsta flottpizza.. Inte konstig att dom är fet i U S A..

Sen så har jag vart hemma och pluggat,pluggat och pluggat..
Men det börjar se bättre ut iaf nu...
Inte mycket kvar nu eller.. :D


//emma

0 9 D A G A R K V A R T I L L M I C H I  S K O M M E R H E M : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

BM är de barnmorskan du menar är du med barn??

2008-12-03 @ 22:22:35
URL: http://forsmarkcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0