081201 - M Å N D A G


Min fina klänning :)



Ja suttit framför datan dagen hittills iaf..
Pluggar som ett as...
U S C H A *

Första december idag då, ska faktiskt kolla på julkalendern ikväll och se vad som är i årets tv-ruta :P

Beställt en klänning idag till jul/nyår iaf :)
Vart inte den jag lag upp för ett tag sen utan en annan svart (såklart) ;P

Kommer en bild på den nu...
Ska fortsätta med pluggningen nu, sen ska jag till affären och shoppa..

//emma

1 0 D A G A R K V A R T I  L L S M I C H I S K O M M E R H E M :)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Japp snart kommer jag =)

2008-12-01 @ 16:02:33
Postat av: Deafeem

Den var fin!

Hur går det med magen? ;)



P.s Frågestund på min blogg

2008-12-02 @ 21:10:28
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Deafeem

Ahw vad bra:)



Ja klart att vi måste det, det var ju hur länge sedan som helst som man sågs! Detta får vi sluta med!



Krampuss

2008-12-02 @ 21:37:56
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0