080809 - L Ö R D A G





Först och främst så ska jag bara säga:
G R A T T I S lilla mamma på 41års dagen..
Ja idag är de mammas födelsedag, men höll dock på och glömma bort de imårse ;P

Ä N T L I G E N är de helg ;D
Har bara en dag kvar nu på mitt schema och de är på måndag.. Men jag ska även jobba nästa söndag den 17:e också..
Fasiken vad sommaren har gått fort..

Igår så blev de ju bättre väder så jag åkte in till stan och mötte familjen min..
Så vi kollade på Amanda Jenssen och Noise..
Dom var riktigt bra båda två.. :)

Idag blir det att åka hem till Martin och Maria med älsklingen..
Är de fint väder på eftermiddagen så skulle vi väl grilla tror jag, mumma :P
Sen blir det att dra ner till något öltält :)

Just nu så har jag tvättstugan, så jag ska ner snart igen + städa lite här hemma..
Sen blir det att dra till systemet ;P

Ha en bra dag och kväll, det ska iaf jag ha :)

//emma






Kommentarer
Postat av: Sofie

tacktack :) Näe dom har jag köpt på Lindholms möbler. Finns det lika på ullared? Är allt bra? KRAM

2008-08-10 @ 19:06:43
URL: http://sofiewestberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

jaha oj vad billigt. DE jag köpte var lite dyrare ;) KRAM

2008-08-11 @ 19:18:13
URL: http://sofiewestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0