080417 - T O R S D A G

Är så himla glad just nu.. Gud vilken fint väder de är :)
Haft de här j*vla trök vädret hela veckan nu, men idag skiner solen ;D

Har nyss vart ute me vovvarna i solen, ska börja städa nu tänkte ja innan jag drar till praktiken.. Börjar kl. 16.15 ida till 21.15.. Rätt skönt me kväll oxå, har typ inte haft någon kväll alls.. En fredag och idag, på 4 veckor :P

Ska väl ev. träffa Hanna nere i centrum innan jag börjar om hon slutar halv 3 och ta en trip till Ingelas och kolla lite..
Hoppas dom fått in någon fint som man kan inskaffa sig.. Vill ha nya kläder tills imårn (:

Idag kommer hon iaf hem, my sweetherat.. så imårn blire PARTY me henne o gänget :)
Har saknat dig hur mycke som helst Michis, ingen är som du <3

Nä nu ska jag sätta fart här så de är snyggt här hemma tills imårn o tills hjärtat mitt kommer :P

Sola lugnt ;)

//emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0