080414 - M Å N D A G

Ja då var helgen slut..igen.. Tänk att den alltid går fort, men varför igentligen?!
Ja menar veckodagarna kan ju gå hur segt som helst ibland ju.. De är konstigt de där.. Fast man har ju alltid trevligare på helgerna än vardargarna, ligger nog mycket i de ;P

Ja har har vart på praktiken ida, inne på min sista vecka :( tråkigt men sant..
Har haft en bra dag som vanligt, men tiden har gått TOK fort idag.. Inte vet jag om de beror på att jag har jobbat me Victor på eftermiddagen.. Han är så ROLIG ;D

Har iaf fått reda på idag att jag fått sommarjobb i sommar på min praktikplats, så de är bra skönt och 100% oxå (:
Sen när jag kom hem idag så hade jag fått brev från Gävle kommun att jag fått 70% sommarjobb på mitt gamla ställe ute i Hille.. Så jag måste ringa imårn och tacka nej till dom..
Ja menar, ja har hellre närmre till jobbe o mer procent än ha längre till jobbe o mindre procent ;P

My Sweetheart kommer hem till Gävle på onsda ;D L Ä N G T A R*
Så de blir väl att gå ut me henne på fredag, så ja måste höra me mormor om ja kan låna pengar av henne eftersom hon får pengar på fredag (:

Apropå ingenting, f*n va jag trivs me mitt liv nu.. Nu känns allt  bra igen.. Älskar verkligen dig Mange, du är de bästa som finns <3

//emma




                      

My Sweetheart and Me  
      

 


         My Lover and Me


Kommentarer
Postat av: BBB

Mpste säga att vi är såååå söta på den bilden ;D

2008-04-14 @ 18:42:52
URL: http://mickadenius.blogg.se
Postat av: Sofie

heeej emma :) Vad rolgit att läsa att du trivs med allt :) vart är det du har praktik? kramis

2008-04-15 @ 21:53:33
URL: http://sofiewestberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0