080409 - O N S D A G

Halva veckan har gått, men har bara imårn kvar veckans praktik (:
Trivs
grymt bra på min praktik så jag hoppas man får sommarjobb där i sommar..

Ska ev. på vikariemöte imårn, får reda på de imårn bitti och isf är mötet kl. 14 så då behöver man inte va på praktiken så länge.. Drygt att ha pass till 16.30, haft ett sånt pass idag oxå men de går ju iaf tur de :P

Vart hemma hos Hanna idag efter att jag kom hem, få se om jag ska dit igen sen.. Beror på vad klockan blir när allt är klart här hemma.. Vi håller på och ska möblera om i hennes vardagsrum, lite svårt må jag säga.. Hon har ett sånt långt vardagsrum, men något ska vi väl komma på..  (:

Nä nu ska jag gå och kika på sjukhuset...

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0