100916 - Torsdag


Tjingeling :)

Idag har vi vart inne i stan och träffat Michis och Camilla :)
Skulle lämna in min mobil på lagning, men den var fuktskadad igen så han trodde om jag skicka in den på lagning så skulle jag få betala själv..
Och det vill man inte.. :P
Sluta med att jag hade en ny mobil och nytt abonemang innan jag gick därifrån.
Eftersom jag har super hög telefonräkning så visa han ett annat som skulle passa mig bättre så hoppas på de då :)

Denna mobil kommer hem på posten om någon dag :)



Så nu ska man lära sig en ny telefon och touch, få se hur de går ;P

Nu blir det att dona lite hemma innan de är dax att titta på tven ..
Har köpt tyg idag ska sy mössa till min prinsessa så ska väl börja med den med :)

Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Min sambo hade den där mobilen. Han var jätte nöjd med den. Mycket roliga funktioner på den. =)

Kram

2010-09-22 @ 15:11:12
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0