100517 - Måndag


Vilket härligt väder det blev :)
Vakna imorse ca. 6.20 och det var så dimmigt och fullt ute..
Men det sprack upp som tur var och blev detta fina väder :)

Just nu sitter jag faktiskt ute och bloggar på altanen :)
Super skönt !

Mange gick en sväng med vovvarna nyss och Thindra ligger inne i saccosäcken och kikar på svampbob..
Få se om vi tar en tripp till min mormor sen om hon kommer hem snart ;P

Annars idag då, så har vi vart på öppnis och lekt och sjungt..
Thindra gillar sångstunden hon :)

Sen har jag krattat lite här hemma..
Thindra somna på cykeln hem från öppnis..
Vakna inte ens då jag lag över henne i vagnen..
Hon var helt slut efter förmiddagen på öppnis, så hon sov 3 timmar ute i vagnen med :)

Sen så har vi lekt lite här hemma innan vi började med maten..
Lite bilder:

 

 

Ha en fortsatt bra kväll, det ska vi ha iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0