100628 - Måndag



Tjingeling :)


Idag har vi haft en toppen dag i de fina vädret :)

Daen börja med att Martin och Anton kom, så alla åt frukost tillsammans :)
Sen fixa vi vår familjepool som Thindra fick i present, så imorgon ska de ju bli toppen väder så då ska de badas :)

Vid 11 tiden åkte jag,Thindra,Mange,Martin och Anton till Furuvik..
Och vi har haft det super mysigt :)
Bilder har jag lagt upp på min facebook, så på dom här :)

Sen vid 6 tiden kom Camilla och hämta mig för en tripp in till stan..
Vi var ut och käka med Michis,Malin,Niclas och Patrik..
Michis fyller år idag så därför vi gick ut idag och käka :)
GRATTIS MICHIS !!! ;D

Nu blir det sängen..
Trött efter en lång och härlig dag :)

GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0