100612 - Lördag


Godkväll !

Blev inge inlägg igår, sorry ;P
Men jag var inte hemma på hela dagen..
Jobbade först 6.45-14, sen åkte jag hem en snabbis innan vi åkte ut till Hofors för middag hos mamma i husvagnen och för att hämta hem min lilla prinsessa som sovit där sen i torsdags..
Gissa om hon blev glad när vi kom ;D

Idag då, då har vi bara vart hemma..
Regnat hela dagen, uscha !!

Men jag har inte vart så pigg heller..
Vakna med hosta och snorigheter imorse..
Nu är bara hostan kvar, så hoppas jag är på bättringsvägen igen :)
Tror jag haft lite feber mitt på dagen, men nu känns inget..
Värsta med hostan är att man är nu sönder hostad i halsen :(
Men just nu dricker jag thé med MYCKET honung i :)

Har bara vart på håll idag från min prinsessa med, vill ju inte att hon blir sjuk nu innan 1 års kontrollen på onsdag och födelsedagsfirandet nästa helg..

Imorgon kommer Thindras farmor Carin hit och Hasse..
De ska gratta Thindra imorgon för dom åker iväg på fredag..
Så imorgon blir det lite födelsedagsfirande i förskott :)
Så de blir nog populärt för lilla tösen :)

Idag åt jag och Mange en varsin glass..
Men efter ett tag så fråga Mange om han fick min glass för han hade inte sin kvar..
Och gissa vem som tagit halva den och åt upp den ?! ;)

 

 

Det enda som man hörde från Thindra var: NAM NAM, góunge :)

Nej nu ska jag kika lite på tven innan jag ska krypa ner i min sköna säng !

GODNATT !

Kommentarer
Postat av: Carin Andersson

Nam NAM :)

2010-06-12 @ 22:33:25
Postat av: louise

ja ibland lyckas man. ;) bilden på mig har en kompis tagit med system kamera. hon är jätte duktig och vill bli fotograf så då har jag ställt upp lite som modell. så har hon fått fota gravid magen. blev några riktigt bra bilder som jag tänkte förstora. :) synd att man inte knäppte lika fina bilder när moa var i magen bara. hoppas du blir bättre i halsen, får krya på dig ! Kram

2010-06-13 @ 12:28:48
URL: http://louisean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0