100730 - Fredag


Tjingeling :)

Idag har jag och Thindra vart med min mormor till stan..
Så blev lite shopping till gullungen :)

Hon fick:

Svarta överdragsbyxor till hösten, alltid lika bra att ha :)
Hon har nu 2st men kommer ju behövas då hon ska ha ett par på dagis..



Sen 2st pyjamasar i strl. 86/92



2st strumpbyxor med halkskydd på



Innan vi åkte med min mormor till stan så hade jag tid hos Disktiriksköterskan på HC..
Igår morse då jag vakna så var mitt ena ärr vid naveln uppsvält och rött och så ömma de då man kom åt det..
Tur som jag hade trodde ssk att det inte var ett bråck och glad blev jag, vill INTE operera mig igen !
Hon trodde att de troligtvis var ett stygn som hade blivit kvar och höll på att ta sig ut eller lösas upp..
Så hoppas på de då :)

Nu blir det lite tv-mys innan sängen..
Jobb hela helgen, så ber redan nu om ursäkt om det inte kommer något inlägg :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0