100728 - Onsdag


GODKVÄLL !

Jag och Thindra har nyss kommit hem från en toppen eftermiddag / kväll i stan :)
Åkte in till stan till ca 14 och träffa upp min mamma och mina bröder..
Vi skulle titta på Nickelodeon dagen som var i Gävle idag..



Många bra artister var det men bäst av alla var ju idolen min DARIN :)





Efteråt så blev det lite shopping innan hemfärd..
Mamma och bröderna åkte hem så de blev jag, Thindra och Michis kvar på stan..


(kepsen fick Thindra av mormor idag med, super söt :)

Mamma fick denna:



Thindra fick detta:

 

Påväg till bussen träffa vi även Johanna en snabbis..
Roligt att se henne :)
Men vi ska ha dejt på tisdag då jag är ledig :)

Medans vi har vart inne i stan och roat sig så har min duktiga fästman börjat att måla huset :)
Visst blir det skillnad?! :)



Nu blir det sova strax, jobb imorgon - kort dag :)
Sen är man ledig på fredag innan helgens jobb..

GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0