100720 - Tisdag


Tjingeling :)

Först ska jag be om ursäkt att jag inte bloggar så mycket..
Tiden räcker inte till lika mycket nu när man jobbar mycket..
Men ska FÖRSÖKA bättre mig :)

Igår innan jag börja jobba var vi ut till Valbo och shoppa lite..
Hitta även min "nya" soffa som jag VILL ha :)

Visst är den fin? :)



Idag har jag jobbat dag..
Cykla och handla efter jobbet, sen bar det av hem för matlagning..
Bjöd Manges bror på mat idag med + mumsig hembakad rabarberpaj till efterätt :)
Mumma :)

Nu står lite tv-tittning på schemat..
Ska tömma diskmaskinen först ;P

Hittat lite HM nyheter som jag vill ha till Thindris till hösten med..
Super fina kläder :)




Nej nu ska jag sätta fart, Ugly Betty kl 20..

Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Fina kläder. Längtar till jag kan köpa både från tjej avdelningen samt kill hehe! ;)



Kul att träffa på dig i dag med. Vi får försöka boka in en träff så kidsen får leka av sig lite med och vi vuxna surra av oss hehe.. Puss Puss

2010-07-20 @ 21:32:09
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0