100116 - L Ö R D A G



**********************************************************************************************


Godmorgon !

Här har vi vart uppe ett tag..
Iallafall jag och Thindra, vi vakna vid 7.45..
Mange sover fortfarande, tänkte att han skulle få sovmorgon, så jag får de imorgon
:P

Idag ska jag inte göra så mycket..
Dammsuga och städa lite granna, tvätta och så..
Mysa en massa med min familj med ♥
Sen ska vi ner till centrum till affären och systemet..

Vid 3 tiden någon gång kommer min bästa svägerska hit, då vi ska käka och fixa oss iordning för kvällen..
Ikväll blir det ju party med bästa tjejerna
:)

Så jag tror nog jag kan behöva min sovmorgon imorgon då jag inte festat typ på 1,5 år :P
Haha !

Och till mormor Madeleine så har vi:





Ha en bra dag
:)

Kommentarer
Postat av: ullis

Vad bra :) Då får helt fria händer! Bara det blir bra :) Hehe... Men hur ska vi göra med bilder då? Har ju rätt så många här på bloggen.. Alla ligger nog typ här :) Kan man ta dom där ifrån ? :) Krams

2010-01-16 @ 13:25:26
URL: http://ulricabystrom.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jaha okej va smart att göra så :)

Då måste jag ringa på måndag till bvc.. Har inte ens fått en ny tid dit heller va sist där i början på dec, dom är så slarviga! Har nästan planer på att byta bvc om de är möjligt.



jo jag hörde de om influensan, hemskt :/



2010-01-17 @ 09:33:48
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: ullis

Så nu har jag skickat några st.. säg till om du vill ha fler å välja på :)

2010-01-17 @ 13:34:17
URL: http://ulricabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0