100818 - Onsdag


Idag har jag haft LEDIG-DAG ;D
Och det har vart väldigt skönt kan jag säga..
Men de bästa med dagen är att jag fick träffa min lilla prinsessa :)

Mamma, Thindra och Niclas kom hit vid 8 imorse så vi börja med att äta frukost..
Sen vid 10 tiden åkte vi hem till moster och fika..
Påvägen hem så slockna gullungen i bilen :)



Hon är så duktig på att gå nu, reser sig själv mitt på golvet till och med :)
Det gjorde hon inte i söndags då vi lämna henne hos min mamma..
De går så fort för henne, hon är så duktig :)

Fick vykort från dagis idag med att vi ska vara där på måndag kl.9.30..
Ska bli väldig spännande och se vad hon tycker om de :)
Fick hem hennes skolväska och plastmockasiner idag med:

 

Själv har jag nyss målat klart i matrummet och väntar på att de ska torka så vi kan fixa där inne :)

Ja så har min dag sett ut !

Kommentarer
Postat av: Madelene

Vad har ni för bilstol?



Det ser ut som en sådan som vi har så därför jag blev nyfiken :)

2010-08-18 @ 23:01:47
URL: http://[email protected]
Postat av: Carin Andersson

Längtar efter Thindrisen : ) Farmor

2010-08-19 @ 18:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0