100812 - Torsdag


Godkväll :)

Thindra går bättre och bättre för varje dag som går :)
Mamma och pappa är så stolta nu :)
Gullungen vår !

Idag har jag jobbat 7-16.30..
Långt pass men timmarna går så himla fort endå, är nog för att man trivs så bra på jobbet :)

När jag kom hem så var Martin och Anton här :)
Så vi käka grillat och så..

Har vunnit 2st bud på tradera till Thindra också :)

Ett par puma skor 67kr



Iggle piggle väska, till dagis 80kr sprillans ny



Satt och kika lite på cdon nyss och då blev det att klicka hem Darins nya skiva Lovekiller som släpps nu den 18:e :)
Älskar ju hans musik för dom som inte märkt de ;P
Haha !
Hoppas man får den signerad, har fått de på alla andra som jag beställt :D



Nu blir det mys resten av kvällen..

Ledig imorgon också, JEEEJ :)
Så imorgon är det min tur för sovmorgon ;D

Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0