090928 - M Å N D A G eftermiddag



***********************************************************************************************


Hejhopp !

Passar på och skriva lite kort nu medans lilla busungen sover..
Gud va hon växer lill tösen min, vill knappt sova alls på dagarna..
:P
Idag har hon hållt på och lekt med mig och mamma (mormor)..
Roligt nu när hon ser saker och ler åt saker..

Idag så skratta hon påriktigt när vi satt i soffan och lekte..
Ska testa göra samma sak sen igen när Mange kommer hem och se om hon skrattar lika då
:)

Tror tösen även börja få tänder..
Hon dreglar och biter i allt..
Titta i munnen och det lyser lite vitt nere i tandköttet på henne
:)

Det gick bra på ultraljudet, de såg saker denna gång iallafall..
Har tydligen många små stenar i gallgångarna..
Så läkaren sa att de blir nog operation av detta..
USCHA !
Så himla rädd för att bli nedsövd, rädd att aldrig vakna upp igen..
Hur ska jag klara av detta ?
Men den dagen den sorgen..

Om ett tag ska hjag börja med maten, idag blir det spagetti och köttfärssås..
MUMMA
:D

Sen kl.5 är det tvättstugan igen..
Annars blir det lugnt, ska försöka hålla mig vaken så jag kan kika på svenska hollywood fruar
:P

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till William

Usch då! Men då har de iaf hittat ett fel så då slipper du ju ha ont efter operationen även fast det inte alls är kul att göra det =/ Men det går ju över iaf. Va också på ett till UL idag men de såg fortfarande inget så jag är fortfarande ett mysterium. De ska ringa tillbaka till mig när provsvaren har kommit för jag hade förhöjda leverprover så vi får väl se vad de visar.

2009-09-28 @ 14:39:58
URL: http://elinkratz.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till William

Ja jag hoppas verkligen det jag med. Ja visst är han :) Men jag trodde att han va sen med det, har läst många som gör det när de är bara 2 månader men det såklart att det är olika.. man är ju olika snabb med olika saker. Har Thindra vänt sig än?

2009-09-28 @ 15:37:32
URL: http://elinkratz.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till William

Oj vad roligt :D Tur att du inte ammar då :P Haha kul att bli biten i tutten

2009-09-28 @ 16:08:29
URL: http://elinkratz.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Vad bra att dom hittat vad det är för något så att de kan göra något åt det så att smärtan försvinner. Fast operation är ju aldrig kul, men det kommer ju gå superbra :) Allt bra med dig och lilltjejen idag? :) /K

2009-09-29 @ 21:03:20
URL: http://www.metrobloggen.se/enlinaochkarin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0