091119 - T O R S D A G kväll

***********************************************************************************************

Tjingeling♥

Då har vi nyss ätit mat..
Gud va gott det var :)
Idag blev det tacogratäng, MUMMA !

Mange är ute med hundarna nu och så fort han kommer in så ska jag ta och dammsuga här hemma..
Sen blir det nog en tripp hem till lillebror i Bomhus,ska skriva ut lite papper..
En skrivare måste vi nog inskaffa oss senare, så man kan skriva ut själv och slippa åka iväg för att göra det :P

Haft en jätte bra dag idag..
Var iväg till öppnis med Thindra.. Gick dit med några från föräldragruppen BVC..
öppnis så träffa vi även Therese och lilla söta Felicia :)
Gud söt hon är och hon var kortare än Thindra, jag som tycker Thindra är liten..
Men Flisan var liten och go :)

Thindra gillar att sjunga och satt och flina när vi sjöng på sångstunden..
Favorit låten är nog krokodilen :)

Nej nu ska jag sätta fart här..
Ha en fortsatt trevlig dag !


Kommentarer
Postat av: Tess ♡

Haha, ja felicia såg mycke mindre ut än Thindra =) Såg att hon hade en såndär smart nappgrej man sätter fast nappen på. Sån ska vi införskaffa =))

2009-11-19 @ 19:01:22
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Jaha , ja jo nu börjar den bli rätt stor! :) Hon har beräknat den 13:e januari.. Så nästan två månader till bf.. eller vad det är hon är i v.32 tror jag eller något.. Kommer inte riktigt i håg. Men jag tok längtar. Jag vill snooza mini bebis nuuu! ;) hehe!

Gud längtar verkligen till att bli moster. Och vem vet. Han kanske vill göra entre tidigare och då har man blivit både mamma och moster samma år.. häftigt! ;)



Allt bra med dig och lilla thindran då? :)



Puss

2009-11-19 @ 21:54:28
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Hanna

tjena bruttski! va mysigt ni verkar ha d:) Men du..vems bröllop fixar du håret till då? ;) Puss påre!

2009-11-20 @ 14:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0