091109 - M Å N D A G



***********************************************************************************************


Godmorgon !


Nu är vi vakna och uppe här hemma :P
Var skit trött imorse vela inte alls vakna..
Men vid 8:a vela inte Thindra att mamma skulle sova längre..
Nu är hon klar för dagen och mätt i magen med
:)

Är bara jag kvar med jag ska städa först innan jag duschar och fixar mig..
Idag är det ett par som kommer och kikar på vår lägenhet..
Sen kommer nog bästa mamma förbi en sväng..
:)

Ikväll så ska jag ner till stan och träffa några vänner och fira Camilla som fyllde år igår..

Grattis Camilla !



Ja så ser vår dag ut idag iallafall, nu ska vi sätta fart här !

En hälsning från Thindra först bara:

f7rr      <     zy  ztXZAAAAA34§3A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0