090523 - L Ö R D A G




*************************************************************************************************************************************


God förmiddag !

Har vart vaken ett tag nu, eller nån timme..
Har tvättstugan så jag håller på och tvättar..
Vart ut med vovvarna har jag också..
Latmasken Mange ligger i sängen och påstår att han är "sjuk" = fyllesjuk då kankse
;P
Haha !

Han och Henke var iväg till Heartbreak igår, tror jag..
Han kom iallafall hem vid halv 3 och prata en massa..

Innan Henke kom så var Danell här och snacka en massa med..
Var en mycket trevlig kväll faktiskt, roligt med lite besök ibland
:)

Vad dagen bjuder på vet jag inte än, det återstår och se
:)
Uppdaterar väl om den senare...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0