090520 - O N S D A G




*************************************************************************************************************************************


Hej svejs !


Har nyss pluggat klart mina inlämningsuppgifter som ska in till terminens slut..
Så himla skönt att vara klar, utan att behöva stressa i slutet
:)
Nu är det bara ett litet grupparbete kvar att fixa, men det går nog fort det med..
Har ju redan fått tag i lite information, tänkte kika lite mer nu när jag endå sitter här vid datan..

Annars idag har jag inte gjort så mycket..
Städat lite som vanligt..
:P

Jag och vovvarna tog oss en sovstund mitt på dagen också..
Var skönt med en timmes sovstund
:)

Märks att kroppen behöver vila nu och det kan jag ju göra nu när skolan snart är slut..

Idag är det 20 maj och nästa gång det blir den 20:e så är ju vi vår BF
:)
Fasiken, inte långt kvar nu..
Snart har vi vår lilla guldklimp här hos oss
:)
LÄNGTAR !

Nej ska kika lite här nu på datan..
Ciao !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0