090228 - L Ö R D A G kväll




Kvällen är här och sängen närmar sig med stora steg, lr den närmar sig iallafall.. :P
Vi har käkat tacos nu och kollat på Melodifestivalen..
Just nu kollar vi på Wallander, men det är reklam nu och då passar jag på att göra ett inlägg..

Lite glad jag blev när jag kolla på Melodifestivalen då..
Vem dök upp där då?
Jo min underbara söta Darin
:)
Så fort man såg att det var han på tven så ringde Johanna och Michis skicka ett sms..

Aja, jag tyckte att han var toppen..
Fasten Mange inte tyckte de
:P
Men han är ju kille också och dom brukar inte gilla Darin..

Nä nu ska jag fortsätta kolla på filmen..
Hörs imorgon och då är det ju 1:a mars, fasiken vad tiden går fort..

Natti natt !

//emma

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Hahaha, direkt när jag såg Darin så tänkte jag på dig! Jag tänkte: Nu jävlar blev det fart i Emma! Hahaha.

2009-02-28 @ 23:57:31
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0