090227 - Home again..




Ja då var jag hemma igen efter min tripp på staden med Camilla..
Har vart en mycket trevlig dag, dock att jag har fruktansvärt ont i bäcken och i ryggen..
Men det är något man får stå ut med när man har foglossningar - tyvärr..

Hitta iallafall ett par skor som jag köpte till mig och så blev det även en ny foundation..
Tog även och köpte dessa järn-tabletter som jag ska börja käka så att värderna går upp..

Sen så köpte jag en termomenter till badbaljan, en haklapp och en badcape till lillen
:)
Hur söt som helst..
Var tvungen att köpa haklappen för att den var så söt..
Vet att man kankse inte använder den på engång, men nu har jag en iallafall
:P

Nä ska kika lite på datan nu..
Blir kankse att köpa ett nytt dataskåp ihelgen också
:)

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0