091206 - S Ö N D A G

***********************************************************************************************

Andra advent idag då..

Jisses vad tiden går fort..

Men snart flyttar vi och snart är det julafton och på julafton blir Thindra 6 månader - STORA tjejen :)
Tyckte det var nyss då hon kom hit till jorden och till oss..
Men tiden springer iväg som bara den !

Här har vi iallafall ätit frukost..
Thindra och Mange är klara för dagen, bara jag kvar :P
Jag har plockat lite här hemma redan och så..

Lite senare så ska vi åka hem till min mamma
Ska väl ringa och väcka bror min med om han skulle med dit också..
Hoppas på något gott fika :)

Ja så ser väl vår dag ut..
Bilder bjuds på senare..

Hade bra idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0