080413 - S Ö N D A G

Är inte så duktig på att skriva blogg som jag skulle vela.. :S
Men ska försöka skriva oftare, sitter ju vid datan varje dag o läser andras bloggar, kan man ine bara skriva i sin egna då??
Ska försöka från o med nu ;P

Helgen har svichat förbi som vanligt.. Vad har man gjort denna helg då??
I fredas så var Anna, Henke,Hanna o Victor här.. Umgicks o spela spel, mycke trevligt (:
Sen igår så var de bra lugnt..
Mange var skit tråkig, sov typ hela dagen o ja kolla typ på tven o  var me vovvarna..

Blev lite less när ja vakna idag när ja kolla ut o att de regna.. U S C H A *
Idag ska vi väl fixa me frysen här hemma.. Åka o handla mat på Willys oså..
Ska väl ta ut min vår jacka oxå när vi endå är i stan.. De är väl dax me den snart iaf, hoppas ja ;P

Sista praktik-veckan denna vecka som kommer..
Jobbar dag imårn, ledig tis, jobbar me ssk på ons, jobbar kväll tors och dag på fredag..
Sen är praktiken över..
Men kommer väl tillbaks snart, ska få extra turer nu o som de ser ut sommarjobb i sommar (:
Känns hur skönt som helst för att ja S T O R trivs där :)

Nej nu ska jag väcka min lilla älskling.. Så vi kan åka till affären o handla lite frulle..
Men ha en bra söndag :)

//emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0