100127 - Onsdag



**********************************************************************************************


Godkväll !

Jag har vart hemma i 1,5 timme nu ca..
Har vart i skolan nu på eftermiddagen / kvällen..
Haft första lektionen på webbdesignen..
Lite klurigt med roligt :)
Så just nu håller jag på och ska lära mig göra en egen webbsida :)
Imorgon är det första lektionen på handledarkursen..
Få se vad de är för något då, de är inom vården..

Annars idag så har vi inte gjort allt för mycket..
Vi tog oss ut i busvädret på dagen på en långpromenad..
Hasse var hit med lite grejor som de ska använda när dom ska renovera hallen..
Blev inget idag pga vädret.. Så nu hoppas de på att de är bättre väder imorgon :)

Fått hem HM paket som jag beställde idag..
Mest med saker till min lilla sessa :)
Hon har testat vår mössa + skorna (lite stora än dock) men de är ju inte vår än ;P





Thindra låg på köksgolvet idag ett tag..
Hon har nog missuppfattat hur man ska ligga för att ta sig framåt..
Man kommer ju inte långt då man ligger med armarna bakåt hela tiden ;)
Haha !



Nu ska jag lägga mig i min sköna säng, men först:
THINDRA IDAG :)



Natti natt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon är för söt,ser ut som en svan på golvet:) bild man blir glad av /gunilla

2010-01-28 @ 12:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0