100115 - F R E D A G



**********************************************************************************************


I´m back !
Ja då har vi vart och köpt en ny dator så nu kan jag börja blogga igen
:)



Vår data paja helt totalt i måndags, inte ens min datanörd broder kunde fixa den :P
Sorry Niclas men du får gå under ordet datanörd nu ! Haha !

Ja vad har vi gjort i veckan då ?

Måndag: Var hemma hela dagen och myste..
Mamma hade sedan Alo Vera party här på kvällen..

Tisdag: Jag fyllde år
:)
Så fick vi finbesök från stan av Lisa + Lina och Jossan + Oliver..
Stephanie + Alexander kom också hit så alla barn fick ses..

Onsdag: Var till sjukhuset med mamma..
Var in på förberedelse inför min operation som sker nu på torsdag
:/
Thindra fick sedan på eftermiddagen spruta nr,1 av svininflensan..
Allt gick bra, inga symptom alls.. Skönt !

Torsdag: Var hemma på dagen..
Efter middagen så åkte vi en sväng till Thindras farfar..

Fredag (idag): Tog en promenad till Skustkärs centrum (tog bara 40 min) för att gå till BVC..
Thindra väger nu 7900 gram och är 68 cm lång.. Stora tjejen
:)
Sen gick vi en sväng till Stephanie + Alexander och hälsa på innan vi åkte in till stan och mötte upp pappa Mange för en tripp till Siba..

Thindra den lilla stackarn börjar bli förskyld, första
 :(
Hostar lite och är nu snorig i näsan, vaken och lite grinig..
Hoppas hon blir bättre snart !

Imorgon blir det party dax för mig
:D
Efter ca. 1,5 år så ska jag ut på krogen och festa med några av mina nära kära vänner..
Ska bli himla kul, längtar som bara den !

Nu har ni fått lite update av vår vecka..
Nu kommer lite bilder från när vi hade bebis besök i tisdags
:)



Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Tessan

Såg att Thindra fått influensa sprutan. Fick ni ringa om det själv eller hade dom bokat in en tid till er? För ingen har hört av sig till oss om någon spruta till Felicia. Och snart är hon ju sju månader.. Skumt.

2010-01-16 @ 12:08:10
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0