100111 - M Å N D A G

***********************************************************************************************


För den dåliga uppdateringen ihelgen..
Har haft fullt upp denna helg..
Snabb info om helgen som vart:



*  Stan med svägerskan Maria
* Kalas hos kusinerna




Dagen började 7.20 då jag:

* Gav Thindra mat + gjorde henne klar för dagen
* Gick ner och elda då det bara var 14 grader inne :(
* Baka tårta
* Städa toan
* Städa golven, dammsög + torka dom
* Tvätta kläder
* Duscha
* Baka tigerkaka

Hade kalas för mig igår så :P
Så det var fullt upp hela dagen..
Sen på kvällen fick jag tyvärr ont i magen igen..
Men testade mina nya super piller och dom hjälpte :)
Skönt !

Men snart ska man väl slippa dessa värkar hoppas jag !

Idag ska jag och Thindra ha en mysdag ♥
Känns som man inte sett henne sen lördags, hon hoppa från famn till famn hela dagen igår så de var så mysig då vi blev själva hemma och bara kunde mysa ner oss i soffan ♥

Sen ikväll så ska mamma ha Alo Vera party här hemma, så huset blir fullt ikväll igen :P
Och Mange ÄLSKAR det ;P
Haha ! NOT !








Ha en bra dag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0