100913 - Måndag


Godkväll :)

Börjar med lite info från gårdagen..
Jag jobbade först hlea dagen 6.45-16.30..
Sen bar det hem och laga mat och så..
Efter 5 tiden så kom Ida och Molly och lekte med oss :)



Lekte och fika en bra stund, de gick hem vid halv 8 tror jag att hon var :)
Så då somna Thindra fort efter de..

Idag har jag vart ledig..
Så vi tog en tripp till Öppnis för lite lek..
Tösen blev trött så vi åkte hem halv 12..

Mamma kom hit igår så nu bor dom här till den 1:a november i sin husvagn tills de får tillgång till deras nya hus här i Skutskär :)
Roligt att dom också flytta hit ;D

Idag har jag klickat hem en ryamatta från Jotex till vardagsrummet..
Fin va ?! :)



Det går ju bra att ha matta igen nu då inte Turbo bor kvar..
Han kissa revir och lossa en massa hår..

Imorgon ska Thindra på dagis så ska nog försöka börja måla sista väggen i vardagsrummet..
Hinner göra lite innan de är dax att åka och jobba..
Fick en super skön tid imorgon, 11.30-16.00 :)

Ska ju ha 3 väggar beiga, samma färg som i matrummet och sen tapetsera en fondvägg..
Har hittat en tapet för länge sedan då vi titta på detta hus, som jag skulle vilja ha som fondvägg och ny är jag fortfarande fast vid den :)
Är lite osäker eftersom den är mörk med skarpt mönster..
Så tänkte fråga er som läser om ni tycker man ska satsa på den :)
Såhär ser den ut:



Tacksam för svar på de :)

Sist av allt tänkte jag bjuda på bilder på matrummet som jag rustat :)

Före:



Efter:

 

(bord och stolar är lånad av mamma)

Godkväll !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja Emma den där tapeten känner man ju igen :) Den är super snygg så jag tycker absolut att du ska köra på den :) Lär ju ses sen när jag kommit hem :)

2010-09-13 @ 21:11:13
URL: http://johannarydstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tror det skulle bli kanonfint med den tapeten till :D

Vi hade vita vägger med en svart fond med mönster på brynäs.. de är jättesnyggt ;)

2010-09-13 @ 21:17:23
URL: http://jennyka.blogg.se/
Postat av: Michaela

Blir nog super snyggt med den svarta fonden :)

Sen blev jag lite chokad över matöblerna ohc undrade om ni köpt nya tills jag läste LITE längre ner ;) Seg ibland, men snyggt blev det :)

2010-09-13 @ 22:18:41
URL: http://mickadenius.devote.se
Postat av: Madelene

Det tycker jag absolut att du ska göra. Vi har en svart tapet med nå silver/glitter blommor på typ i sovrummet som fondvägg, riktigt snyggtblev det. Till det målade jag dom övriga 3 väggarna röda :)

2010-09-14 @ 19:46:00
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0