100527 - Torsdag


Godmorgon :)

Var till skolan igår, min hemsida blev godkänd ;D
Trevlans !
Var ju svårare än vad jag trodde att göra en hemsida..
Men min blev en vanlig simpel, men den blev godkänd iallafall :)

Idag kommer Janet och lille Elvod hit på förmiddagen..
Janet ska klippa mig :)
JEJJ!!!
Är så less på mitt hår nu, blivit långt så går inte att göra något längre :/

Sen i eftermiddag så ska jag in till stan med Stephanie och Alexander är det planerat om Thindra är bra..
Tänderna har tokat sig för henne, men just nu är det full rulle på henne..
Så det är kankse på bättreingsvägen hoppas jag :)

Thindra har fått min gamla mobil och leka med, den låg på vedspisen och de visste hon tydligen..
Då ska man hämta den :)

 

 

 

Min lilla skatt har börjat gjort rörelser till Imse Vimsle Spindel :)



Nej nu ska jag hoppa in i duschen så de blir gjort i tid innan vi får besök..
Sen ska jag tvätta Thindras Mega Bloks, så hon får leka med dom sen :)

Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Alexander är lite halvt grinig han med och lite snorig. Så då kan dom vara putt i hop pluttarna hehe! :) Puss

2010-05-27 @ 11:31:41
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: sara

Ser att både Thindra och Inez har likadana kläder idag, hihih.

2010-05-27 @ 15:36:48
URL: http://sarazsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0