100501 - Lördag


Godmorgon :)

Tänk att det är 1:a maj idag..
Snart är det bara 1 månad kvar tills min "lilla" tös fyller år :)

Apropå fylla år, så gjorde Elias det igår, blev hela 4 år igår :)
GRATTIS !
Så idag ska vi på 4 års kalas..
Trevligt !

Innan vi ska på kalas så ska de uträttas lite ärenden i staden..
Ska hämta min mobil på 3 butik, äntligen är den färdig lagad :)
Sen ska vi förbi jula en sväng med..
Och så lär jag handla sallad till tacosen ikväll :)

Thindra vakna ovanligt tidigt imorse..
Hon slog upp sina blå 5.35, kankse inte världens bästa när man kikar på klockan på en helg och den visar 5.35 :P
Men hon är ju så gó och glad, så de gör inget :)
Just nu sitter hon i saccosäcken och kikar på Barnkanalen..



Själv ska jag fortsätta med min hemsida..
Gör en hemsida om min mors hundar + Mickes ;P

Men ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Carin Andersson

Thindra är en toppen-tjej, hon är så go och glad. Tror det beror på att hon får mycket kärlek av sina föräldrar. : ) Farmor

2010-05-01 @ 10:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0