100327 - Lördag



**********************************************************************************************


GODKVÄLL !


Jag sitter nu här med min skål ostbågar och ett glas påskmust och myser :)
Thindra sover och Mange är ute med kompisar och ölar..

Dagen har vart väldigt seg..
Jag var ut igår med Michis och Eve..
Hade väldigt trevligt på förfesten, men krogen var inte lika roligt..
De är väl att man blivit för gammal ;P Men Michis sa att de var en värdlös kväll på krogen och att jag ska ge krogen fler chanser.. Men vi får väl se ;P
Haha !


Michis och Eve var ju här igår på dagen och umgicks med mig och Thindrus :)
Det var också mycket trevligt :)

SÖTNOSARNA i SOFFAN :)



Idag har jag iallafall fixat påskriset :)
Såhär blev det:

 

Och så blir det dagens på Thindrus:



Och en liten film:



Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Tant Michis

Klart du ska ge det någon chans till :) Någon gång framöver så klart :) Blev super fint med påskriset iaf, hoppas att du har haft en trevlig kväll och att inga rådjur? har hälsat på dig :P

2010-03-28 @ 00:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0