100323 - Tisdag



**********************************************************************************************


Vi lever här hemma..
..bara jag som inte känt någon lust för att blogga ;P

Men nu kommer det äntligen ett inlägg för er som väntat :)

Idag har vi inte gjort så mycket..
Vi har vart in till Skutskär till BVC..
Thindra väger nu 8810 gram och är 73cm lång..
Hon har vuxit 3 cm på 1 månad, inte illa :)

Sen har vi bara vart hemma och myst / lekt..
Hon är skapligt sur av sig nu då hon är jätte trött men har vägrat sova hela eftermiddagen..
Så ska strax ha upp Thindras badvatten och bada henne..
Sen kommer hon nog somna ganska fort efteråt skulle jag kunna tro..
Kan ju hoppas att jag kan hålla henne vaken till halv 7 iallafall ;P

Igår var vi till Norrsundet och hälsa på gamla klasskompisar..
Mycket trevligt, länge sen jag träffa visa :)
Blev mött av Camilla vid busshållsplatsen, sen blev de en sväng in på Konsum och heja på Michis.. Sen bar det av hem till Emelie Eriksson.. Som hade gjort världens godaste lunch.. (Som jag ska göra till middag idag så Mange får smaka) Sen kom Emelie Fredin med sin lilla Tilde :) Så söt och så mycket hår :)
Camilla hade även med sig sin lilla Alicia :)
Alicia och Tilde är födda samma dag och är nu redan 3 månader :)
Så det blev en heldel snack och så..
Ett tag innan vi skulle bege oss mot stan så kom Caroline Forsmark förbi med..
Henne har jag inte träffat på flera år.. Vi hängde jämnt ihop som barn :P

Här kommer lite bilder från gårdagen:

THINDRA
 
ALICIA                                         TILDE
 
EMELIE ERIKSSON & TILDE         CAMILLA & ALICIA
 

Nej nu ska jag sätta fart här hemma :)
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Haha ja sicken olydig valp vi kommit över! Dåligt att den lever sitt eget liv när man ändå betalt 400 spänn förn! =S

2010-03-23 @ 22:55:03
URL: http://thinajonas.blogg.se/
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Haha ja sicken olydig valp vi kommit över! Dåligt att den lever sitt eget liv när man ändå betalt 400 spänn förn! =S

2010-03-23 @ 22:55:47
URL: http://thinajonas.blogg.se/
Postat av: carro

helt sjukt att de gått flera år sen vi sågs.. Vi som cykla som galningar till varandra jämt förr:) hoppas iaf inte de går lika långt emellan nu..kram kram

2010-03-23 @ 23:10:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0