100313 - Lördag



**********************************************************************************************


Tjingeling :)


Thindra vakna kl.5 imorse.. Satt på hennes DVD så fick hon kika på den trodde man skulle få sova en stund till.. ;P Men kl.7 gav jag upp då hon skratta för mycket och drog mig i luggen :)
Gullungen !

Så vi gick ner och lät pappa sova..
Men han vakna kl.8..

Nu på morgonen så har ja fixat och donat lite här hemma..
Tvättat all tvätt med :) 3 maskiner har jag hunnit med !

Thindra sover nu men så fort hon vaknar ska hon få lite mat sen blir det promenad i solen med hela familjen..
Sen så bär det av till stan.. Ska handla födelsedagspresent till bror min som fyller den 19:e..
Sen ska vi på kalas hos Thindras farmor som fyllde år igår..

Ikväll blir det att jobba..
16.15-21.15, så hinner se slutet av melodifestivalen iallafall :)

Ja så ser vår dag ut idag, fullbokat !

Blev ingen bild igår så idag blir det 2 stycken då :)

Thindra igår:



Thindra idag:



Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men snälla lilla nån, din bror fyller den 21 inte den 19. =)

2010-03-13 @ 11:08:13
Postat av: Niclas

Fyller jag den 19:e? Det var mer än jag visste :)

2010-03-13 @ 13:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0