100305 - Fredag



**********************************************************************************************


GODMOGON !


Här är vi uppe med tuppen :)
Pappa Mange åkte för en liten stund sen till jobbet..

Thindra sitter här brevid i sängen och lekar och pratar för fullt :)



Hon har även tittat på "I drömmarnas trädgård" nu på morgonen..
De börjar ju kl.6 på barnkanalen och de är som att hon vet de för hon vaknar nästan jämnt kl.6 ;P

Idag ska Thindra leka med Alexander..
Det var ett tag sen dom sågs..
Få se vad hon tycker om de då :)

Annars ska vi inte göra så mycket..
Camilla Schymberg kommer förbi efter sin praktik med min skolböcker som jag nu ska sälja..
Sa från början att jag vela ha dom kvar, för att de kan vara bra..
Men tittar man i dom? NEJ ! ;P
Så nu säljer jag dom istället..


Ha en bra dag, det ska vi iallafall ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0