100304 - Torsdag



**********************************************************************************************


De är så skönt..
..när solen skiner :)

Man blir så pigg och glad :)
Har nu på morgonen städat redan, så de är klart för dagen :)

Thindra har nyss somnat i sin saccosäck och jag sitter och äter frukost och kikar på Våra Bästa År ;P
Idag ska vi nog träffa Hanna :)
Vi skulle höras av idag..

Sen ska jag köpa frimärke också idag, ska skicka in anmälan för dagisplats åt Thindra..
Men de är inte säkert att hon hamnar på dagis..
Beror på mormor hennes om dom flyttar till Skutskär innan Augusti/September så ska hon vara hos mamma om dagarna..
Så då får dom gå till öppnis istället så hon får leka med andra barn..

Ikväll blir det en massa mys när pappa Mange kommer hem..
Känns som man inte setts på ett tag nu..
Men vi har bara bytt dom senaste 2 dagarna..
Han kom hem från jobbet, jag åker direkt till mitt jobb..
Jag kommer hem, somnar påengång ;P

Thindra idag:



TOKUNGE ;)


Ha en solig och bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till William

Haha vilken rolig bild, den sista alltså :D DOm är för roliga de små liven :)

2010-03-04 @ 10:56:19
URL: http://elinkratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0