100117 - S Ö N D A G



**********************************************************************************************


GODKVÄLL !

Går kvällen var hur trevlig som helst iallafall :)
Fick dock väldigt ont i fötterna runt 1 tiden ca, tycker att kvällen skulle kunnat slutat då, men var kvar i stan till 2 iallafall..
Trodde fötterna skulle gå av mig när jag gick hem från bussen, men jag klara mig hem :)

Lite bilder från igår:




Mår faktisk utmärkt idag också :)
Är dock bara lite trött och känner mig lite seg..
Men inge illamående eller huvudvärk ;P

Idag har vi inte gjort så mycket..
Bara vart hemma och myst och lekt..



Tror Thindras lilla förskyldning börjar bli bättre iallfall :)
Hon hostar inte lika mycket nu som för 2 dagar sedan, skönt !

Nu ikväll blir det bara att mysa med mina älsklingar..
Ska kolla på halva blåsningen,  sen blir det en annan del av köping och så Johan Falk filmen..

Nu ska jag göra iordning kvällsvällingen åt Thindra med först:





GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0