100106 - O N S D A G

***********************************************************************************************

Godkväll !

Gisses denna dag har verkligen gått jätte fort..
Vi sov inte så länge heller idag, vakna vid halv 9 tiden..

Börja dagen med frukost iallafall..
Efter det så gjorde jag iordning bulldegen, städa och duscha..
Så har hunnit bakat bullarna idag iallafall :)
Ska snart ner och baka chockladrutorna tänkte jag :)

Har haft besök idag med, därför dagen sprungit iväg :P
Först kom Martin, Maria och Anton..
Och efter en stund kom även Manges pappa, hans fru Päivi och lilla Leon :)

Vi har ätit för ett tag sen så Mange och Thindra ligger nu och myser nere i soffan..
Nej nu ska jag sätta fart med bakandet här :)

Sorry mamma, idag blir det inga bilder..
Men får bjuda på fler imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Vad duktig du är som bakar bullar. Det har jag tänkt att göra flera dagar nu men det har aldrig blivit av!!! :(

2010-01-06 @ 22:14:31
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0