100225 - Torsdag



**********************************************************************************************


Snart..
..är det helg :)

Bara 1 dag kvar nu och jag längtar :)
För ihelgen så ska vi hälsa på Erika och hennes bebis :)

Idag då, vad ska vi göra idag?
Vi ska bara ta det lugnt och mysa/leka..
Ska ut på promenad sen efter lunch i de fina vädret, så hoppas de håller i sig :)

Thindra sov från kl.19 igår till kl.7.30 imorse..
Duktig hon :)
Men vakna nån gång inatt av att hon tappat nappen..
Tror tänderna spökar på henne med..

De är är min underbara prinsessa idag :)



Är sugen på att pyssla och fixa lite här hemma..
Så nu ska jag gå och kika vad jag ska roa mig med innan Våra Bästa År börjar ;P

Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Maria *Mamma till Leonora

Vilken fin och sööt klänning :D sån skulle jag vilja ha med ! :D

2010-02-25 @ 21:03:22
Postat av: Emma

Haha, vad sööööt hon är alltså! :)

2010-02-25 @ 22:05:32
URL: http://gryta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0