100217 - Onsdag



**********************************************************************************************


GODMORGON..
..alla glada :)

Här har vi inte vart vaken allt så länge..
Vakna halv 8 av att Thindra inte vela sova mera :P
Själv var jag helt slut imorse, brukar gå upp med Mange men imorse orkades inte de..

Idag blir det även en hemma dag..
Förskyldningen på Thindra verkar inte vilja ge med sig :(
Så idag blir det att plugga lite, dammsuga, laga mat och busa med min prinsessa

Ikväll är det webbdesign igen :)

Thindra sitter just nu här brevid mig i sängen och leker med sin favorit hund + tittar på barnkanalen :)

  

Och som sakt jag ska plugga lite webbdesign..



Nu ska de sättas fart här, men först:

THINDRA IDAG :)



Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Jaa den var söt men skulle kunnat skippa kattskrället påren! =P

jasså vad skojj! Är dom redan flyttklara eller ska dom kika på dom morgon? Har bara sett valparna dagen efter dom föddes och det var operationsdagen så när jag tänker efter så ska dom inte hämta hem dom imorgon för det har knappt gått en månad Men det jag tänkte säga var att jag inte vet vilket numer 2 är, men alla är söta =D

Jag hoppas också det går bra imorgon! Stackarn ska få¨nål i sig!! =(

2010-02-17 @ 23:16:55
URL: http://thinajonas.blogg.se/
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Jahaaa haha =P Ja dom är kan vara bra vilda! Jonas gillar inte "råttorna" där hemma =P

2010-02-18 @ 11:33:56
URL: http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0