100211 - Torsdag



**********************************************************************************************


Äntligen..
..så skiner solen :)

Var väldigt länge sedan den sken såhär länge..
Hoppas våren är på väg :)

Idag har vi bara vart hemma..
Thindra är förskyld :(
Hon vakna igår kväll och vela inte sova, sen inatt vakna hon och var snorig och hostig..
Stackars liten !

Värsta är ju att hon inte kan fnysa i pappret..
Men idag när Mange kommer hem ska vi till apoteket och köpa en nässug..
Och hoppas på att natten och så blir bättre med en sådan..

Hon har även lite feber..
Men pigg endå är hon :)





Góbiten min :)

Nu ska jag ta och dammsuga + torka golven innan det är dax att börja med maten..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan vilken bra reklam hos läser, lr ska jag säga käkar upp :) Tänk att det är jag som har tagit den där fina puss bilden på dig och mange :)

2010-02-11 @ 17:31:28
URL: http://johannarydstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0