100202 - Tisdag



**********************************************************************************************


Då var dagens..
..pluggning klar !

Har bestämmt mig för att plugga webbdesign 1 timme om dagen, varje kväll :)
Sen så går jag på lektioner 2 timmar varje onsdagkväll..
Så imorgon är det dax igen :)

Nu är vardagsrummet helt klart med !
Såhär blev det:




Mycket nöjd med det nya golvet :)

Idag har jag vart / kännt mig jätte trött hela dagen..
Inge roligt alls och det tyckte inte Thindra heller..
Hoppas de blir bättre imorgon, ska strax lägga mig är det tänkt !
Idag har svärmor vart här med och tagit bort lite stygn på min mage, bara stygnen i naveln kvar nu men ska till hc och ta bort dom då de var svårt och se här hemma.. 

Ska upp tidigt imorgonbitti med, ska till barnmorskemottagningen kl.8.30 för gynologisk cellprovstagning..
Mange ska börja senare så han skjusa in oss och underhåller Thindra medans jag är på undersökningen :)

Sen så ska jag och stumpan bara hem och städa lite här hemma..

Lite bilder från dagen..







..och en liten film :)



Natti natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0