100201 - Måndag



**********************************************************************************************


Här har vi nyss..
..ätit middag

Dagen har vart bra..
Idag har jag hållt på med vardagsrummsgolvet, bara en planka kvar nu :)
Sen så har vi vart ute och gått + skottat..
Fasiken vad trött man blir av att skotta, men nästa år vill vi att vi skaffat oss en snöslunga ;P

Nu innan middagen så tog jag en dusch..
Duscha kanske max 10 min och när jag kom ur duschen så droppa det från taket i hallen :S
Vad är detta nu då?
Säkert något dyrt ska ni se :(
Mange ringde och prata med försäkringsbolaget, men vi ska ringa imorgon för det var bara jour nu och det sprutar ju inte vatten från taket..
Ibland droppar det och ibland inte..
Aja vi får se vad det är..

Ska snart lägga fisfia här som står och skriker just nu i gåstolen..
Sen ska vi väl göra klart i vardagsrummet, hoppas jag :)

Inga bilder idag, tyvärr..
Men imorgon :)

Natti natt !

Kommentarer
Postat av: Sussie

Vi har haft samma problem. En dag var det väldigt blött på hallgolvet. Då visade det sig att det var en läcka i balkonggolvet så att det läckte ner i hallen. Som tur var var det ingen större skada men man blir ju nervös när det droppar från taket.



Kram

2010-02-01 @ 19:51:46
Postat av: Tessan

Hej. Nej jag tror inte att det är någon tand.. :(

Ja, de är så vi har gjort med Felicia. Hon har fått somnat i våran famn sen bärt in henne till sängen, o nu när vi har slutat med de det är då hon har blivit sådär hysterisk, lillgumman!



Hur många tänder har lillgumman nu då? :)

2010-02-02 @ 11:05:34
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Jaa ett EGET rum till tösen, bara DE =D =D



Vi hitta bord cch solar =D

2010-02-02 @ 13:52:51
URL: http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0