100430 - Fredag


Godmorgon !

Ja då var det sista april då..
Lite overkligt att de är 1:a maj imorgon..
Snart sommar :)

Här ska jag strax dammsuga och skura golven så de är klart..
Sen blir det att fixa lite ute med..

Sen i eftermiddag får vi besök av Stephanie + familj..
De ska komma hit och grilla och äta middag med oss..
Trevligt, trevligt :)

Så jag ska baka med idag..
Så vi får någon efterrätt med :)
Få se vad man hittar på..

Idag är min lilla tös vår fin nu när de är sista april..
Är hon inte fin? :)



Just ja, förlåt att de inte kom något inlägg igår..
Men hade fullt upp hela dagen..
Var hemma och pyssla på förmiddagen sen var de skola kl.13..
När jag sluta där kl.4 så åkte vi direkt till mor min..
Skulle hämta hem lite saker Thindra fått av bror min..
Eller lite och lite var det inte heller :)
Så nu har hon:
* Trampbil
* Trehjuling
(rosa efter mig :)
* Stuttsmatta + skyddsnät
* Dockvagn
* Vanlig liten cykel + stödhjul
* El-motorcykel
* El-bil med plats för 2st barn

Ja de var väl de, kankse glömt något ;P

Själv så fick jag en mangel av mamma..
Så får se om man blit duktig på att mangla nu då :)

Nej nu ska jag sätta fart här hemma..
Ha en bra sista april :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jo, hon är himla söt er tjej :)

2010-04-30 @ 09:57:35
Postat av: Carin Andersson

Vacker som en sommardag : ) Farmor

2010-04-30 @ 15:26:13
Postat av: Ellen

Shit vad hon har blivit stor nu. herregud vad tiden går fort.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0