100424 - Lördag


Godmorgon !

Vi har vart vaken ett tag, Thindra vakna kl.7 imorse så vi fick lite sovmorgon :)
Pappa Mange sover fortfarande, men han ska få en riktig sovmorgon idag..
Han är ju så duktig och går upp kl.6 varje dag och jobbar..
Så han är värd en riktigt sovmorgon :)

Annars så gör vi inte så mycket nu..
Thindra åker rally i gåstolen och jag ska beställa en undersköterskeskylt till mig..
Kan ju vara bra att ha en sådan då man jobbar ;P
Ska snart upp och hänga första maskintvätten som tvättas..

Senare efter lunch ska vi hem till min mormor på kalas..
Hon fyller 74 år idag..
GRATTIS MORMOR !

Annars ska vi bara vara hemma och ta de lugnt..
Ikväll blir det att grilla också..
MUMMA !

Nej ska väl hänga tvätten nu..
Ha en bra dag !



Kommentarer
Postat av: Carin Andersson

Världens underbaraste = ) Tycker farmor

2010-04-24 @ 10:07:52
Postat av: Jenny

Jippi :)

Thinda är lika söt som vanligt :D

Saknar er här i stan :(

Får ta å träffas snart tycker jag :)

2010-04-24 @ 15:04:52
URL: http://jennyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0