100419 - Måndag


Tjingeling !

Ja då var det måndage igen då..
Tycker veckorna går så himla fort hela tiden..
På lördag blir min lilla bebis redan 10 månader..
Herregud, hon var ju en liten liten bebis nyss..

Idag har vi vart på öppnis och lekt :)
Efter de så cykla vi till Hemköp och handla lite..

När vi kom hem så somna Thindra på engång..
Hon var helt slut av förmiddagens händelser..

Nu på eftermiddagen så har jag pysslat lite på altanen..
Så här blev det:



Ska köpa nya trädgårdsmöbler sen med 6 stycken stolar..
Men detta duger så länge :)

Ska strax börja med maten..
Idag blir det baconsås och spagetti..
Mumma !

Sen efter middagen så ska vi till återvinningen..

Nej nu ska jag leka lite med min underbara dotter ♥



Kommentarer
Postat av: Carin Andersson

vad fint det blir, bra med stor altan, åt lilla Thindrisen : )

2010-04-19 @ 17:19:24
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Ja, det har verkligen blivit stora våra småtjejer =)

2010-04-19 @ 23:55:40
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0